Nycklar till mitt nya hem

Vilken dag d blev igår... Bra men intensiv
började dagen med en dusch av tuggad macka när barnet snett mitt emot mig nös över hela frukost bordet. Så det kändes lite som hemma, d va skönt :)
 
Åkte till Polishögskolan för att genomföra min undersökning. Det var spännande att få komma på besök där. Jätte trevligt folk o jag fick in många svar, men det hela slutade med att poliserna inte ska inkluderas i min undersökning.
 
åkte till mäklaren för att hämta nycklar till lägenheten.. O betala lägenheten...
 
Åkte vidare till lägenheten. Den va ganska precis som jag tänkt mig faktiskt. Mycket nöjd med vårt impuls köp.
Lämnade a nycklaR o skrev kontrakt med våra mycket trevliga hyresgäster. Pratade lite med styrelsen osv.
 
Vdare till leksaks affären för o köpa keilons julklappar också "hem" för att till slut slappa på soffan.